ANI



Merhaba,

Her şey henüz 12 yaşındayken kalemi elime alıp boş bir defterin sayfalarını gördüğüm rüyaları kaleme alarak kelimelere dökmeye çalışmamla başladı. İlk başlarda sadece hobi olarak yazdığımı sanıyordum, fakat olaylar hiç de sandığım gibi ilerlemedi. Kalemi neredeyse elimden bırakamıyordum ve çoktan bir yazar olmaya karar vermiştim bile. Bilimkurgu ve Fantazya hikayeleri yazacaktım ve kitaplarım dünyanın her yerinde satılacaktı. 12 yaşında bir çocuk için müthiş derecede heyecan verici bir hayaldi. Tabi gerçekler her zaman oradaydı ve babam o gerçekleri temsil ediyordu.


Türkçe dersinde başarı sergileyemeyen ve genel olarak notları düşük olan haylaz bir ortaokul öğrencisi için saatlerce gizli gizli yazı yazmak pek de kolay olmuyordu. İlk başlarda harıl harıl ders çalıştığımı zannederek mutlu olan babamın ve sırf keyifle çalışayım diye masama çay getiren annemin sevinci çok uzun sürmedi. Babam, sır gibi sakladığım hikaye defterimi gardırobun altında buldu. Bulduğunda yanında olmasam da yüzünü az çok tahmin edebiliyordum.

Sayfalar süren defterim bahçede yanan alevin içinde küle dönüştü ve sonsuza kadar yeryüzünden silindi. Tabi babama bunu yaptığı için kızamıyorum, zira karnesi ortalamanın bir hayli altında olan bir çocuğun manasız şeylere vakit ayırarak boşa zaman harcaması kabul edemilezdi ve tünelin sonundaki ışık bir hayli uzaktaydı. Sonuçta yükselmesi gereken notlarım vardı ve o notlar hayattaki yerimi temsil ediyorlardı. O gün kalemi bıraktım ve yazarlık hayalimi bertaraf ettim.

Bugüne kadar… 


Diğer Kayıtlar İçin TIKLA!

Yorumlar

Sayfamı beğendiniz mi?

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar